دسته‌بندی نشده

لپ تاپ صنعتی چیست/ آنچه در مورد این لپ تاپ باید بدانید

لپ تاپ صنعتی و مهندسی

چیزی یافت نشد.

پوزش، اما هیچ نتیجه ای برای آرشیو درخواست شده پیدا نشد. شاید جستجو در پستهای مشابه به شما کمک کند.

لپ تاپ صنعتی چیست/ آنچه در مورد این لپ تاپ باید بدانید؟

مهندس هستید یا حسابدار، طراح یا دانش آموز، برای کار خود نیازمند لپ تاپ هستید؟ بسته به کاربری شما نوع و سری لپ تاپ متفاوت است. اگر شما مهندس و طراح هستید، لپ تاپی که مناسب کار شماست مشخصات خاصی را باید داشته باشد. از سخت افزار خاص و قدرتمند تا سیستم خنک کننده قوی و … . لپ تاپی که این شرایط را داشته و توان تحمل کارهای مهندسی رو داشته باشه در دسته لپ تاپ های صنعتی و مهندسی قرار می گیرد.

لپ تاپ های مهندسی بدلیل اینکه برای کار با نرم افزارهای سنگین و همچنین رندرهای طولانی مدت استفاده می شوند باید دارای خصوصیات خاصی باشند این خصوصیات بصورت زیر است:

1- پردازنده های قدرتمند

2- امکان نصب رم به مقدار بالا تا 128GB و بالاتر

3- امکان نصب چند هارد همزمان

4- گرافیک قدرتمند و معمولا از سری Nvidia Quadro

5- بدنه فلزی مستحکم به همراه شاسی تقویت شده برای کار در شرایط سخت

جدای از این خصوصیات، لپ تاپ های صنعتی و مهندسی دارای تعدادی ویژگی و خصوصیت هستند که این لپ تاپ های را خاص کرده است. تعدادی این ویژگی ها بصورت زیر هستند:

  1. امکان نصب سیم کارت و اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت
  2. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و افتادن
  • مقاومت بالا در برابر آب
  1. دارابودن خروجی های زیاد و متنوع برای اتصال به انواع دستگاه

با این توصیفات و به دلیل خاص بودن این سری از لپ تاپ ها، شرکت های تولید کننده این محصولات را در دسته جدا و خاص قرار می دهند. بسته به برند سازنده لپ تاپ، نام سری صنعتی متفاوت است که آشنایی با آنها برای دوستان مهندس و طراح لازم است:

 

1- HP

لپ تاپ های استوک رندرینگ و صنعتی شرکت اچ پی با عنوان سری زدبوک (HP Zbook) معرفی شده اند. این لپ تاپ ها جز پرطرفدارترین و قویترین لپ تاپ های صنعتی و مهندسی هستند. لپ تاپ های سری زدبوک دارای بدنه ای تمام فلزی، شاسی تقویت شده، پردازنده و گرافیک قدرتمند هستند. لپ تاپ های HP Zbook علاوه بر این موارد، دارای امکان نصب رم و هارد بالا، صفحه نمایش بسیار با کیفیت و خروجی های زیاد برای انتقال اطلاعات هستند. خود لپ تاپ مهندسی زدبوک بسته به نیاز کاربر در چند دسته ارائه شده است که بسته به میزان سنگینی و رندری که کاربران از لپ تاپ می گیرند متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با انواع لپ تاپ زدبوک به مقاله انوع زدبوک مراجعه کنید.

 

 

 

2- Dell

شرکت دل لپ تاپ های رندرینگ و مهندسی خود را دسته پریسیژن (Precision) معرفی کرده است. این سری لپ تاپ از لحاظ قدرت و سخت افزار مشابه سری زدبوک HP بوده و همانند آنها قدر قدرتند. پردازنده های قدرتمند، گرافیک قوی، رم و هارد بالا و بدنه مستحکم از دیگر خصوصیات سری Dell Precision است. در کنار این خصوصیات، لپ تاپ سری پرسیژن دارای سیستم خنک کنندگی فوق العاده قدرتمند است. این فن های دوگانه خنک بودن لپ تاپ را در هر شرایط و حالتی تضمین می کنند.

 

3-Lenovo

شرکت لنوو لپ تاپ های صنعتی و مهندسی خود را تحت سری Thinkpad است. البته در سری تینک پد شرکت لنوو لپ تاپ های مهندسی و رندرینگ در زیر دسته P و W قرار می گیرند همچون مدل های زیر:

Lenovo Thinkpad P50

Lenovo Thinkpad W540

 

خرید لپ تاپ صنعتی

اگر قصد خرید لپ تاپ صنعتی را دارید لازم است به چند نکته در هنگام خرید دقت بکنید. لپ تاپ استوک اچ پی و لپ تاپ استوک لنوو یا لپ تاپ دل در رده های صنعتی همه باید از لحاظ پردازش سنگین بدون مشکل باشند. این جمله بدین معنی است که باید لپ تاپ با نرم افزار خاص تست شود که هم سخت افزار و هم سیستم خنک کنندگی کاملا سالم باشد. این مورد جدا از سایر نکات خریدی است که در هنگام خرید لپ تاپ استوک باید به آن دقت کرد و در مقاله نکات مهم خرید لپ تاپ استوک کاملا تشریح شده است.

فروشگاه لپ تاپ استوک وستلپ کاملترین و بزرگترین توزیع کننده انواع لپ تاپ در سطح کشور است. همچنین در زمینه خرید و ارائه اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر، شما را راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید به صورت روزانه با خرید محصولات جدید با گارانتی 6 ماهه و قیمت مناسب نسبت به سایر فروشگاه های دیگر سبد خرید خود را گسترده‌تر کنید و یک انتخاب مطمئن را با ما تجربه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *