تکنولوژی

استفاده گیگابایت از هوش مصنوعی در لپ تاپ گیمینگ

هوش مصنوعی در لپ تاپ گیمینگ گیگابایت

لپ‌تاپ‌های گیمینگ به عنوان یکی از دلایل ارتقا فناوری و هم چنین استفاده از سخت افزارهای بسیار قدرتمند همچون پردازنده و گرافیک قدرتمند، هارد پرسرعت و امکان نصب رم بالا شناخته می شوند. و شرکت گیگابایت در لپ تاپهای گیمنگ خود همچون AORUS 16X و گیگابایت G6X از هوش مصنوعی پیشرفته برای افزایش عملکرد و کارایی استفاده می‌کنند.

گیگابایت اخیراً هفت لپ‌تاپ گیمینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی را عرضه کرده است که هر کدام از پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ به سری 40 انویدیا GeForce RTX™  مجهز هستند. این غول ها دارای عملکرد درجه یک، گرافیک سریع تر، و تاخیر کمتری را برای گیمرهایی که هوس بازی یکپارچه دارند، ارائه می‌کنند. گیگابایت با استفاده هوشمندانه از این سری گرافیک، نه تنها باعث افزایش قدرت و عملکرد هوش مصنوعی می شود بلکه میزان مصرف انرژی را کاهاش داده و باعث شارژدهی بیشتر باتری این لپ تاپ می شود.

تخمین زده می‌شود که لپ‌تاپ‌های گیمینگ با هوش مصنوعی گیگابایت تا ۲۰ برابر سریع‌تر از لپ‌تاپ‌هایی که به پردازنده گرافیکی مجزا مانند آنها مجهز هستند اما هوش مصنوعی ندارند. AORUS 17 و AORUS 15 حتی دارای پردازنده های پیشرفته Intel® Core™ Ultra هستند تا پردازش هوش مصنوعی را بدون کاهش عمر باتری انجام دهند. این بدان معناست که عمر باتری شما بیشتر شده و بیشتر دوام می‌آورد، و یک لایه اضافی محافظ در آینده اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *